Saturday 30 April 2011

Akhirnya Sempurna.

30th April 2011 akhirnya saya telah berjaya mengharungi paper Event sebentar tadi walaupun ada jugak terbau repeat paper Event tu next sem tapi lantak lah. Bak kata Redzuan Kassim, repeat belakang cerita, janji paper settled. Kejang siak tangan aku jawab essay tadi. Dengan takde objectivenya. Apa dia ingat remaja berumur purata 21 - 23 tahun ni minat sangat ke menulis panjang nau gitu? Gila. Dah la masa jawab exam tadi jiwa aku dah berada kat ruang tamu rumah aku tengah tengok televisyen dah. Tengah tengok Melodi. Melodi hari Sabtu ke Ahad? Punya la 39 tahun tak tengok televisyen sampai lupa program kat televisyen tu. A'ah aku taip televisyen, bukan TV. Asal? Dah la malang paper Event tak boleh jawab, pastu boleh pulak phone aku hilang. Haih. Dah la awek ada 6 orang, kang kalau semua call tak dapat camna. Berua. Nasib baik pengawas peperiksaan tu jumpa. Rupanya dia yang ambik. Haih kalau aku tau dia yang ambik takde la aku sepak semua tiang besi kat koridor tadi. Sakit tau tak kaki aku ni. Dah lah lembut. Haih. Bengangnyaaaaaaaaa post aku harini!
Dah la PLAN B aku mengkhianati aku harini. Langsung taknak tolong aku kan. Aku buang kau!